
فرماندار ورزقان از الحاق ساخت و سازهای خارج از محدوده در زمان زلزله به محدوده روستاها خبر داد و از ادارات خدمات رسان خواستار ارائه خدمات به مالکین واحدهای مذکور شد.xa0حسن یحیوی در جلسه با ادارات خدمات رسان شهرستان در این خصوص، اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان در شهرستان برگزار شد الحاق به محدوده ساخت و سازهای خارج از محدوده بدون نیاز به اصلاح طرح هادی تصویب شد.وی افزود: از آنجایی که نزدیک به یک هزار واحد مسکونی در ۸۰ روستای شهرستان بعد زلزله سال ۹۱ به صورت مجاز خارج از م...
ادامه مطلب